Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019

Μπροστά στις εκλογές.

Ø  Ιμπεριαλιστικές ανακατατάξεις και μεγαλειώδεις κοινωνικές αντιστάσεις
 Συναδέλφισσα /συνάδελφε
Οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου ΔΣ της Δ’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής γίνονται σε μια περίοδο όξυνσης των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών και της ταξικής πάλης σε διεθνές επίπεδο στα πλαίσια της  παρατεταμένης παγκόσμιας καπιταλιστικής  κρίσης. Η πρόσφατη εισβολή της Τουρκίας στη Συρία,  που προσθέτει χιλιάδες νέους ξεριζωμούς στα ματωμένα καραβάνια των προσφύγων, όπως και η σύσφιξη των ελληνοαμερικανικών σχέσεων που εγκαινίασε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και απογείωσε η κυβέρνηση  της ΝΔ επεκτείνοντας τη συμφωνία για τις στρατιωτικές βάσεις των ΗΠΑ στην Ελλάδα,  μπορεί να σηματοδοτήσουν την αρχή για ένα ντόμινο φωτιάς και καταστροφής στην ευρύτερη περιοχή με βαρύτατες συνέπειες και για τη χώρα μας. Απ’ την άλλη πλευρά μια μακρά σειρά παλλαῒκών αυθόρμητων εξεγέρσεων σε όλο τον κόσμο, από τη Χιλή και τον Ισημερινό μέχρι το Λίβανο και το Ιράκ πέτυχαν σοβαρές νίκες αναγκάζοντας τους καθεστωτικούς υπηρέτες των οικονομικών ελίτ σε σημαντικές υποχωρήσεις. Αυτά τα κινήματα, που ξεσπούν με μικρές αφορμές και παρουσιάζουν αξιοσημείωτη διάρκεια όπως τα ‘’Κίτρινα Γιλέκα» στη Γαλλία, αναδεικνύουν τις μεγάλες δυνατότητες αντεπίθεσης των λαών απέναντι στο  θεριό του παγκοσμιοποιημένου ολοκληρωτικού καπιταλισμού αλλά και τα ελλείματα της σύγχρονης Αριστεράς να γονιμοποιήσει το αυθόρμητο και να επαναθεμελιώσει ένα όραμα συνολικής αλλαγής της κοινωνίας. Απ’ το δικό μας μετερίζι στο χώρο της εκπαίδευσης, ο αγώνας για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και της αξιοπρέπειας  στη δουλειά μας είναι μέρος της ευρύτερης πάλης  για ειρήνη, εθνική ανεξαρτησία, κοινωνική δικαιοσύνη και  κοινωνική απελευθέρωση. Με διεθνιστική αλληλεγγύη  συντασσόμαστε με όσους  όπου γης παλεύουν κόντρα στη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα της πανκαπιταλιστικής κυριαρχίας, με όσους δίνουν καθημερινά  ακόμη και τη ζωή τους για  να βλαστήσει και πάλι το  ερημωμένο κοινωνικό τοπίο, αυτό που επιβάλλουν οι  νεοφιλελεύθερες πολιτικές, οι ιδιωτικοποιήσεις και τα συνεχή προγράμματα «σταθεροποίησης» της δικτατορίας του ΔΝΤ, της Παγκόσμιας Τράπεζας και της ΕΕ. Δηλώνουμε παρόν στον αγώνα για την ανάκτηση του δημόσιου χώρου έναντι του ιδιωτικού. Δεν δεχόμαστε ως κανονικότητα την εταιρικοποίηση της ζωής μας  είτε πρόκειται για τη συντήρηση των σχολείων μας είτε για τη διαχείριση της ΑΟΖ.
Ø  Από τη «μεταμνημονιακή» σταθερότητα στο « Νόμος και τάξη»
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αφού πέτυχε την απορρόφηση των κοινωνικών αντιστάσεων  και την εμπέδωση των μνημονιακών πολιτικών ως μονόδρομο, ευτελίζοντας  κάθε έννοια που σχετίζεται με την Αριστερά,  σταθεροποίησε όλο το νεοφιλελεύθερο νομικό πλαίσιο - οπλοστάσιο κατά των εργαζόμενων σύμφωνα με τα παραγγέλματα της ελληνικής αστικής τάξης και των μεγάλων διεθνών αφεντικών .  Σε αυτό τον καμβά ήρθε «μοιραία» να κεντήσει επιταχύνοντας τη νεοφιλελεύθερη επέλαση η απροκάλυπτα φασίζουσα κυβέρνηση της ΝΔ. Και τι δεν έχουμε ζήσει σε αυτούς τους πρώτους μήνες της  νέας «κανονικότητας»! Κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και αστυνομική επέμβαση πάνοπλων δυνάμεων μέσα στην ΑΣΟΕΕ με τραυματισμούς φοιτητών και φοιτητριών μέσα και έξω απ’ τη σχολή και παρεμπόδιση διέλευσης του ΕΚΑΒ. Aνάλογη εισβολή των «δυνάμεων της τάξης» σε κινηματογράφους για να συλλάβουν έφηβους που επιδίδονταν στην εγκληματική παρακολούθηση της ταινίας joker..  Παρακολουθήσεις και παράτυπες προσαγωγές πολιτών και φοιτητών χωρίς στοιχεία. Ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής - πολιτικής δράσης με διώξεις αγωνιστών (Ν. Χαραλαμπόπουλος, Θ. Αγαπητός) και χτύπημα του οργανωμένου συνδικαλιστικού κινήματος στα χνάρια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΣΑ (50%+1 για απεργία) με τις διατάξεις για προκήρυξη απεργίας με ηλεκτρονική ψηφοφορία και την απόπειρα εφαρμογής του ηλεκτρονικού φακελώματος συνδικαλιστών μέσω του «Κεντρικού Μητρώου Πραγματικών Δικαιούχων». Επιθετικά ξενοφοβική - κατασταλτική πολιτική  με σκλήρυνση της πολιτικής ασύλου που εγείρει  τα πιο μισάνθρωπα ένστικτα (μπάρμπεκιου στα Διαβατά)  και παγιώνει τη χώρα  σε ρόλο Ευρωενωσιακού ανθρωποφύλακα  με αντιμετώπιση των προσφύγων ως «λαθρομεταναστών» στα στρατόπεδα – κολαστήρια. Επιχειρήσεις σκούπα σε κέντρα φιλοξενίας προσφύγων, κλείσιμο του σχολείου της πακιστανικής κοινότητας από το δήμαρχο Αθήνας (η επαναλειτουργία του είναι κατάκτηση του κινήματος αλληλεγγύης) και παράλληλη υπόθαλψη  διώξεων σε βάρος όσων τολμούν να υπερασπιστούν το δικαίωμα των προσφυγόπουλων στη μόρφωση! (εκπαιδευτικός στη Σάμο). Περαιτέρω ιδιωτικοποιήσεις και κερδοφορία των αφεντικών σε βάρος των εργαζόμενων με βάσει το νέο αναπτυξιακό πολυνομοσχέδιο. Επιβολή πολιτικής ναρκοκουλτούρας και υποκατάστατων με αυθαίρετη κατάργηση της διοίκησης του ΚΕΘΕΑ και ευθεία βολή κατά της δημοκρατικής λειτουργίας του. Προώθηση νέων αντιασφαλιστικών νόμων που σε συνέχεια του Νόμου Κατρούγκαλου (Ν.4387/2016) που στοχεύουν στην εξάχνωση των συντάξεων και παράδοση των εισφορών των ασφαλισμένων στις ασφαλιστικές εταιρείες και τα « επενδυτικά funds».  Επέκταση παντού της ελαστικής εργασίας, της συρρίκνωσης των μισθών, της υπονόμευσης του δικαιώματος του εργαζόμενου να καταγγείλει τη σύμβαση . Υπόθαλψη των απάνθρωπων συνθηκών εργασίας που οδηγούν στην εξαθλίωση και συχνά στη μαζική εξόντωση τον κόσμο της εργασίας (τελευταίο εργατικό ατύχημα στη ΛΑΡΚΟ) αλλά και στην ασυδοσία των επενδύσεων με δραματικές συνέπειες για το φυσικό περιβάλλον.
Ø  Αξιολόγηση και επικράτηση των  «αρίστων», η νέα «κανονικότητα»  στην εκπαίδευση
Η νέα υπουργός Παιδείας με την ανάληψη των καθηκόντων της φρόντισε να διαβεβαιώσει την αριστοκρατία της τσέπης ότι θα έχει κατ’ αποκλειστικότητα το δικαίωμα να αριστεύει παντού. Και επειδή άριστοι είναι πάντα οι ολίγοι, φρόντισε να διατηρήσει το νόμο Γαβρόγλου (αυτόν που πρώτα σφυροκοπούσε) με τις διπλές εξετάσεις αυξημένης δυσκολίας «προς αποφυγήν αναστάτωσης των μαθητών». Την ώρα που με το «Αναπτυξιακό Νομοσχέδιο» παρακάμπτουν το Σύνταγμα και αναγνωρίζουν την επαγγελματική ισοδυναμία πτυχίων του εξωτερικού οδηγώντας στην εξίσωση  πτυχίων των ελληνικών ΑΕΙ και εδώδιμων κολλεγίων (2 ετών και ακριβοπληρωμένων), η κ. Κεραμέως  σε μία ιδεολογική ρελάνς έναντι του κ. Γαβρόγλου, (που κατάργησε μόνο την Ιστορία Γενικής Παιδείας στην Γ’ Λυκείου αλλά κράτησε τα θρησκευτικά!), επικύρωσε έμπρακτα την αξία της Λήθης  και της παραχάραξης της Ιστορίας για τις ανάγκες της ολιγαρχίας. Στο μήνυμά της για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου «μπέρδεψε»  το χρόνο έναρξης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και απάλειψε όλως  τυχαίως τη λέξη φασισμός. Στο ίδιο πνεύμα η ετέρα άριστη υφυπουργός εργασίας Δ. Μιχαηλίδου βάφτισε εθελοντισμό την Εθνική Αντίσταση παρακινώντας σύμπασα την ελληνική κοινωνία σε αφιλοκερδή προσφορά προς το πλησίον (βλέπε επιχειρήσεις). Ο νεοδιορισθείς πάλι πρόεδρος του ΙΕΠ Γ. Αντωνίου, άλλος ένας «ταπεινός εργάτης» της αριστείας, φιλοδοξεί «ξαναχτίσει στην εκπαίδευση αυτό που γκρεμίστηκε την τετραετία 2015-2019 βελτιωμένο και ενισχυμένο για να πάμε μπροστά…», να επιστρέψουμε δηλαδή στο 2014 τότε που 2.500 εκπαιδευτικοί απολύθηκαν απ’ την κυβέρνηση Σαμαρά…Χωρίς ιδεολογικές ταλαντεύσεις λοιπόν - το ροζ φερετζέ του ΣΥΡΙΖΑ- , πρόσω ολοταχώς απροκάλυπτα για την εδραίωση της γραμμής ΕΕ, Ο.Ο.Σ.Α και Σ.Ε.Β.που ευαγγελίζεται θέσπιση της αυτοαξιολόγησης και της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων καθώς και της περιοδικής αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών, νέο νόμο για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης ( managers) με αποκλεισμό των συνδικαλιστών στη διαδικασία επιλογής, επαναφορά του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων, με αυξημένη εποπτική και αξιολογική δικαιοδοσία, θέσπιση της τράπεζας θεμάτων στο Λύκειο ως εργαλείο για τη διασφάλιση της «αντικειμενικής» αξιολόγησης των μαθητών και ως μηχανισμό εποπτείας και αξιολόγησης της προσφερόμενης γνώσης σε όλα τα λύκεια, επαναφορά  της βάσης του 10 για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια, και φυσικά ανασύσταση των πρότυπων και πειραματικών, το «απαύγασμα των αρίστων» - πειθαρχημένων μαθητών και καθηγητών, που απ’ το ωρολόγιο μέχρι και το ωράριο εργασίας του όλα θα καθορίζονται με Υ.Α.
Ø  Παιχνίδια τύπου Survivor ανθίζουν σε «ιδιωτικά κανάλια»
  Η αριστοκρατία πάντα απαξιώνει τους υλικούς όρους της ζωής μιας και άλλοι τραβάνε το κουπί. Έτσι δάσκαλοι και μαθητές καλούμαστε να «αριστεύσουμε» στο σχολείο της φτώχειας και της εγκατάλειψης, το σχολείο των μηδενικών διορισμών, των εξατμισμένων μισθών (40% μείωση από το 2010), της κτιριακής κατάρρευσης, της σαρδελοποίησης σε 27αρια τμήματα, της απουσίας τμημάτων ένταξης, των κλεισμένων βιβλιοθηκών, των  αναπληρωτών -  ομήρων να διακτινίζονται σε τρία και τέσσερα σχολεία κατά κύματα διαλύοντας τις ζωές τους χωρίς να μπορούν να καλύψουν τα αμέτρητα κενά. Τις χιλιάδες χαμένες ώρες έρχονται να αναπληρώσουν βέβαια οι ιδιωτικοί φορείς  τους οποίους είναι σαφές ότι οι κήρυκες της «αριστείας» φιλοδοξούν να εμπλέξουν πιο ενεργά  σε όλες τις ανάγκες των σχολείων.  Έχουμε ήδη βιώσει στη δημόσια εκπαίδευση την παρουσία ιδιωτικών ειδικών βοηθών, ανασφάλιστων και κακοπληρωμένων (Νόμος 3690/2008), κρούσεις χορηγιών από εταιρίες στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ( π.χ η Cosco στον Πειραιά) ή και τα « Σχέδια Δράσης» στα ΕΠΑΛ όπου για δεύτερη χρονιά οι εκπαιδευτικοί καλούνται  να τα υποβάλλουν στην ιδιωτική εταιρεία Noesis. Μέσα απ’ τα αποκαῒδια του δημόσιου σχολείου που ο ελληνικός λαός έχει πληρώσει με το αίμα του, θα «φυτρώσει» το αυτόνομο σχολείο της αγοράς (αν φέρνει κέρδη το κρατάμε). Το 2,87% του κρατικού προϋπολογισμού για την εκπαίδευση ( συνολική μείωση από το 2009 26,6%) θα βαίνει μειούμενο και η ευθύνη για την εξεύρεση πόρων  θα βαρύνει τους καθηγητές. Σε αυτό θα κριθεί η αξιοσύνη μας ( στα κονέ με τις εταιρίες) πέρα απ’ την πολύτιμη ικανότητα μας να κατατάσσουμε αυστηρά το μαθητικό δυναμικό μέσα από διαρκείς στημένες  μηχανιστικές αξιολογήσεις που καμία σχέση δεν έχουν με την ουσιαστική μόρφωση. Αυστηρή ιεραρχία λοιπόν παντού και διαχωρισμός της ήρας απ’ το στάρι σε μαθητές , καθηγητές, σχολεία ....Το  προσοντολόγιο της ντροπής του κυρίου Γαβρόγλου (ν.4589/19- δώρο στην Κεραμέως) που θέλει τους εκπαιδευτικούς κυνηγούς κεφαλών στο survivor της επιβίωσης για μια θέση αναπλήρωσης με διδακτορικό, απαξιώνοντας πλήρως το βασικό πτυχίο και την προϋπηρεσία,  εγγράφεται στην ίδια ιδεολογία που θέλει τους μαθητές των ΓΕΛ πολύ λιγότερους (πέρα απ’ τη βάση του 10 σκοπεύουν να προσθέσουν και άλλη βάση ανά σχολή με γενναία μείωση των εισακτέων στην τριτοβάθμια) και τους μαθητές των ΕΠΑΛ μαθητευόμενους στην ευελιξία, δουλάκια της  μαθητείας και της φτηνής κατάρτισης. Στην αβεβαιότητα όλοι, μικροί και μεγάλοι, μαθητές και  καθηγητές, θεραπεύοντας την «ατομική αδυναμία-ευθύνη» με την αγορά ακριβών προσόντων (όσοι αντέχουν) θα παλέψουμε για να παραμείνουμε  στο παιχνίδι και η αριστοκρατία θα τελειώνει πια με την ιδέα  ότι η μόρφωση και η δουλειά συνιστούν δικαίωμα.
Ø  Η Πολιτεία  των «αρίστων» απαιτεί τους φύλακές της
Tην ώρα που οι θιασώτες της αριστείας ακονίζουν τα μαχαίρια της τιμωρητικής αξιολόγησης για  όποιον δεν πειθαρχήσει, οι ευθύνες της σχολικής καθημερινότητας αυξάνονται δραματικά αντιστρόφως ανάλογα προς μισθούς και συντάξεις. Το  γερασμένο προσωπικό ( το 57,2% του κλάδου από 51-62 ετών) πέρα απ’ τη διδασκαλία ύλης που περιοδικά αναπροσαρμόζεται στις ανάγκες των εκδοτικών οίκων, καλείται απ’ το να ενημερώνει το myschool έως  να κάνει «φύλαξη» όταν απουσιάζει συνάδελφος, κι απ’ το  να κάνει συμβούλια τάξης όποτε ένας μαθητής συμπληρώσει τις 5 ωριαίες έως  να  τρέχει με δικά του εννοείται έξοδα στη διεκπεραιωτική,  της τελευταίας στιγμής δήθεν επιμόρφωση. Στο πλαίσιο αυτό δεν είναι τυχαίο  ότι παρατηρείται μια συστηματική και κλιμακούμενη αύξηση του αυταρχισμού απ’ τους προῒσταμένους διευθυντές τόσο των σχολείων όσο και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας. Από κρούσματα διευθυντών που αλλάζουν κλειδαριές σε χώρους για να μη συναθροίζονται οι καθηγητές έως τις μεθοδεύσεις στο ωρολόγιο πρόγραμμα με πολλά κενά για υποχρεωτική παραμονή στη σχολείο φθάσαμε σε σημείο να καλείται η αστυνομία να συλλάβει εκπροσώπους του σωματείου από σχολείο ως εξωσχολικούς! ( Ελμέ Καλλιθέας- Νέας Σμύρνης) και την άρνηση Διευθυντών  να προωθήσουν ανακοινώσεις συνδικαλιστών στο σχολείο τους για ενημέρωση των συναδέλφων!( Ελμέ Φωκίδας)
Τον ίδιο ρόλο φαίνεται να παίρνει και η συνδικαλιστική πλειοψηφία της ΟΛΜΕ (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ) που ουσιαστικά έχει πάρει διαζύγιο απ’ τον αγώνα για την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών. Δυόμιση μήνες μετά το άνοιγμα των σχολείων αντιδρά και μόνο στο άκουσμα δημιουργίας πανεκπαιδευτικού μετώπου που θα ανοίξει το δρόμο για την ανατροπή των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων σε όλη την εκπαίδευση. Θέλει την ομοσπονδία ένα εργοδοτικό γραφειοκρατικό μόρφωμα που θα κρατάει τον κλάδο ήσυχο βλέποντας τα μέτρα να περνούν. Προσοντολόγιο, Νέο Λύκειο, αντισυνδικαλιστικό νόμος, απεργία- αποχή απ’ την αξιολόγηση , μαζικοί μόνιμοι διορισμοί , αυξήσεις στους μισθούς είναι γι’ αυτούς περασμένα ξεχασμένα. Συμφωνώντας επί της ουσίας με τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές που προωθούν κυβέρνηση, ΕΕ, ΟΟΣΑ και ΔΝΤ όπως πρόσφατα απέδειξε με τις αναιμικές έως ανύπαρκτες αντιδράσεις στον αντισυνδικαλιστικό νόμο, στοιχιζόμενη πάντα πίσω από ΑΔΕΔΥ-ΓΣΕΕ , αποτελεί βασικό ανάχωμα των πολιτικών αυτών καταστέλλοντας προληπτικά και αποσυμπιέζοντας τις αντιδράσεις του κλάδου. Στην τελευταία μάλιστα ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ ( 2/11/19) με αντικαταστατικά τερτίπια , αρνήθηκε τόσο να παρθεί απόφαση για στάση εργασίας στην ψηφισμένη από τη ΓΣ κινητοποίηση για τη δίκη του Μιχαλολιάκου, , αρνούμενη τη δεδομένη δυνατότητα του ΔΣ να προκηρύσσει στάσεις εργασίας,  όσο και να θέσει σε ψηφοφορία την πρόταση – απόφαση 42 ΕΛΜΕ για κήρυξη αποχής- απεργίας από κάθε αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών  που αποτελεί πάγια θέση του κλάδου που επικυρώθηκε και στο 15ο και στο 16ο Συνέδριο.
Ανάλογο πυροσβευστικό ρόλο παίζει η συνδικαλιστική πλειοψηφία (ΔΑΚΕ- ΣΥΝΕΚ 4 στους 7) στο ΔΣ της Δ’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής. Προτάσεις μένουν έωλες, ψηφίσματα σαμποτάρονται και όταν εγκρίνονται αργούν να δημοσιευθούν, δεν υπάρχει καμία σοβαρή ανάληψη πρωτοβουλιών για ενημέρωση ενώ δεν τηρούνται καν πρακτικά των συνεδριάσεων. Στη λογική της εξατομικευμένης αντιμετώπισης προβλημάτων πλασάρουν υπηρεσίες και συλλέγουν ψήφους διαφθείροντας τον κλάδο. Με αραιές, άνευρες συνεδριάσεις  σχεδόν κάθε 15 ημέρες εκφυλίζουν τη λειτουργία του σωματείου ακυρώνοντάς το ως εργαλείο αγώνα των εργαζόμενων. Ακόμα και όταν καλούνται να υπερασπιστούν συναδέλφους απέναντι σε αυθαιρεσίες της διοίκησης λειτουργούν ως νομικοί σύμβουλοί της παρά ως συνδικαλιστές. Ο πολλαπλασιασμός των συμπτωμάτων διάλυσης και  η άρνηση να παίξει το ΔΣ το ρόλο αυτού που θα οργανώνει και θα συντονίζει τον κλάδο σε ένα αγώνα υπεράσπισης του σχολείου και της εργασίας μας έχει πάρει δραματικές  διαστάσεις. Το μοντέλο του συνδικαλισμού που επιδιώκουν οι εκπρόσωποι των καθεστωτικών κομμάτων και στην ΕΛΜΕ αντιγράφει κοινοβουλευτικές πρακτικές ανάθεσης του χειρίστου είδους που μόνο αποτέλεσμα έχουν την αγωνιστική παραίτηση του κλάδου.
Ø  Η Δημοκρατία κι ο αγώνας των πολλών θα συντρίψει την «Αριστοκρατία»
 Συναδέλφισσα , συνάδελφε,
είμαστε κάποιοι από εσάς που με αγωνία και ελπίδα παλεύουμε για τη ζωή, τη δουλειά και την αξιοπρέπειά μας. Δεν δεχόμαστε εντολές από κόμματα , δεν κάνουμε καριέρες ως ειδικοί του συνδικαλισμού και της πολιτικής. Οι θέσεις και οι παρεμβάσεις μας είναι προïόν συλλογικής δημιουργικής επεξεργασίας ,ελεύθερης αντιπαράθεσης και σύνθεσης, γι’ αυτό και εναλλασσόμαστε στη θέση με την οποία μας τιμήσατε στο ΔΣ. της ΕΛΜΕ. Με αίσθηση ευθύνης από τότε που δημιουργήσαμε την Αριστερή Συμπαράταξη προκρίναμε την ανάδειξη του σωματείου και όχι της παράταξής μας με την πεποίθηση ότι αυτό είναι που θα ενώσει και θα δυναμώσει τον κλάδο να παλέψει για τα δικαιώματά του. Αυτό είναι και το βασικό κριτήριο της στάσης και των επιλογών μας. Γνωρίζουμε ότι στις τάξεις μας έχει φωλιάσει η απογοήτευση και η παραίτηση. Όταν όμως ο ένας σταθεί δίπλα στον άλλο η καρδιά στυλώνεται , το κεφάλι ορθώνεται και τα πάντα είναι δυνατά! Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η «αριστοκρατία» γι’ αυτό μας καλεί στο κανιβαλικό γεύμα που ετοιμάζει μοιράζοντας ελπίδες ότι κάποιοι δεν θα φαγωθούν! Δεν θα επιτρέψουμε αυτή την κανονικότητα να εκβαρβαρίσει κι άλλο τους όρους της δουλειάς μας, να συρρικνώσει την ύπαρξή μας και να πετάξει τα παιδιά μας στα εργασιακά κάτεργα ή και στα κανόνια. Είμαστε εμείς  όλοι μαζί που θα γκρεμίσουμε το τέρας!  Σε συντονισμό με άλλα πρωτοβάθμια σωματεία θα οργανώσουμε το μεγάλο εκείνο αγώνα που θα υπερασπιστεί το δημόσιο σχολείο, τη δουλειά και τη ζωή μας , το μέλλον των παιδιών μας. Μέσα από γενικές συνελεύσεις, συλλογικές πολύμορφες δράσεις  στα σχολεία και στην κοινωνία . Αναπληρωτές και μόνιμοι, δάσκαλοι και καθηγητές, σύλλογοι γονέων και φοιτητές όλοι μαζί.!
Συνάδελφισσα , συνάδελφε
Δώσε δύναμη στη φωνή σου! Πάρε την υπόθεση στα χέρια σου! Στήριξε το σωματείο σου!
Βάλε πλάτη να το στήσουμε όρθιο στα πόδια του ξανά, αγωνιστικό , ταξικό , δημοκρατικό!
Διεκδίκησε το δικαίωμα να ζεις με αξιοπρέπεια από την εργασία σου! Μην αποδεχθείς να ζεις στο καθεστώς της βαθιάς και παρατεταμένης φτώχειας! Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Κανείς κάτω από 1000 ευρώ καθαρά. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Άμεση καταβολή του κατηργημένου ΜΚ των ετών 2016-2017. Κλαδική σύμβαση εργασίας. Βάλε τέλος στην άλωση των εργασιακών μας κατακτήσεων. Να διεκδικήσουμε ΤΩΡΑ μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών - Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά με το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Πλήρη εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές. Να καταργηθεί τώρα το “Προσοντολόγιο”! Μην αποδεχθείς να σε μετατρέψουν σε μέτρο της αποτυχίας του εκπαιδευτικού συστήματος. Πες ΟΧΙ στην αξιολόγηση Σχολείων & Εκπαιδευτικών! Απεργία αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης. Δημοκρατία και Παιδαγωγική ελευθερία στα σχολεία. Αντιτάξου στα αντιδραστικά σχέδια κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ, που θέλουν να μετατρέψουν το Δημόσιο Σχολείο σε ελιτίστικο, ταξικό για λίγους και εκλεκτούς! Όχι στο Νέο Λύκειο των κανόνων της αγοράς και των εξεταστικών φραγμών. Όχι στα ΕΠΑΛ της υποβαθμισμένης εκπαίδευσης, της μαθητείας και της φτηνής κατάρτισης. Βάλε φρένο στην παρατεταμένη εργασιακή περιπλάνηση, στην πολιτική των τεχνητών πλεονασμάτων και του αυξημένου ωραρίου που σε εξαναγκάζουν να περιφέρεσαι σε δύο, τρία ακόμα και πέντε σχολεία! Να επανέλθει άμεσα το ωράριό μας στα προηγούμενα επίπεδα !Ένωσε τη φωνή σου με όσους αγωνίζονται για να βρίσκονται όλα τα παιδιά στο σχολείο μέχρι τα 18 τους χρόνια, να μορφώνονται ισότιμα, χωρίς αποκλεισμούς ανεξάρτητα από το φύλο, φυλή, χρώμα, θρήσκευμα και εθνικότητα! Μην αποδεχθείς να εργάζεσαι μέχρι... τα βαθιά γεράματα για να ζεις στη συνέχεια με φιλοδωρήματα φτώχειας και εξαθλίωσης! Υπερασπίσου την Κοινωνική Ασφάλιση! Είναι ζωτική σου υπόθεση! Όχι στην ιδιωτικοποίηση της κοινωνικής ασφάλισης. Κατάργηση του ν. Κατρούγκαλου και όλων των αντιασφαλιστικών νόμων. Παλεύουμε για την ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ - ΟΟΣΑ και την κατάργηση όλων των αντιδραστικών νόμων. Παλεύουμε για την αποχώρηση της χώρας μας από τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς. Ενάντια στο φασισμό, το ρατσισμό, τον πόλεμο, τον ιμπεριαλισμό. Αλληλεγγύη – ειρήνη με όλους τους λαούς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου